Hulp nodig?
Wij helpen je graag!
Telefonisch bereikbaar
Ma – vrij 09:00 – 21:00
Zaterdag 10:00 – 21:00
Zondag 12:00 – 21:00
T: (+31) 6 13 444 203
E: info@botweg.nl
Veel gestelde vragen
Garantie
BOTWEG garandeert voor ieder mes, dat deze vlijmscherp is. Onze meesterslijpers testen ieder mes, voordat dat opnieuw verpakt worden. Dit kan je zelf ook thuis testen, door het mes voorzichtig uit te pakken en het blad door een papieren blad of tomaat te laten glijden. Film de test, dan kan je jouw filmpje naar ons doorsturen als het mes de test niet doorstaat (nog nooit voorgekomen) en anders is het filmpje altijd nog leuk voor je socials of om aan vrienden te laten zien.
Contract
Je gaat bij ons GEEN contract aan, echter kan je wel korting krijgen als je bij je betaling alvast betaald om jouw messen over 180 of 365 dagen opnieuw te laten slijpen. Een week voordat deze aangegeven dagen zijn verstreken wordt automatische de speciale BOTWEG-envelop opnieuw naar het aangegeven adres verstuurd.
Verhuist
Indien je in de tussentijd verhuist bent, is het noodzakelijk dat je dit minimaal 7 werkdagen van te voren aangeeft, anders kan het zo zijn dat je de nieuwe bewoners van jouw oude adres een heel leuk cadeautje hebt gegeven.
Bezorging
Wat al je niet thuis bent wanneer de envelop word bezorgd? De BOTWEG-envelop is speciaal gecreëerd om ten aller tijden de veiligheid van jouw messen te waarborgen. Zo past deze door vrijwel alle brievenbussen en mocht dit niet het geval zijn wordt de envelop bij jouw buren bezorgd of bij het meest dichtbij zijnde afhaal centrum.
Verzekering
Op het moment dat jouw messen vlijmscherp vanuit BOTWEG terug naar huis gestuurd worden, zijn deze volledig verzekerd. Door de track- and-trace die aan iedere BOTWEG-envelop gekoppeld is, kan jouw envelop ten aller tijden gevolgd worden.